David López Bosch: biografia

DAVID LÓPEZ BOSCH, Redactor de All you need is Biology 

David

Graduat en Biologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. 

Des de sempre m’ha interessat tot allò relacionat amb la naturalesa i en especial el món animal. Des de petit he anat adquirint llibres, documentals i tota mena de material informatiu sobre fauna i conservació. També sempre que he pogut he realitzat cursos per a ampliar els meus coneixements sobre zoologia. El juliol de 2014 em vaig graduar, i des de llavors he participat en diversos cursos i voluntariats relacionats amb la protecció del medi ambient i el maneig i conservació de fauna. Entre les meves aficions estan dibuixar, l’excursionisme i la fotografia de naturalesa. Pots contactar amb mi a través de Facebook, Pinterest i LinkedIn.

Seccions tractades: Rèptils i Amfibis

2 pensaments a “David López Bosch: biografia”

Comentaris / Comentarios / Comments:

