Irene Lobato Vila: Biografia

IRENE LOBATO VILA, Redactora de All you need is Biology

IreneDes que tinc ús de raó que he sentit un gran interès per la natura i el medi ambient. Aquesta passió és la que em va dir a estudiar el Grau de Biologia Ambiental impartir per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Sento un interès especial pels animals, més concretament pels insectes, motiu pel qual vaig decidir especialitzar-me en l’itinerari animal dels meus estudis.

He tingut l’oportunitat de realitzar pràctiques en un dels centres d’investigació ecològica més influents de Catalunya, el CREAF, en el marc d’un estudi sobre l’ecologia i funcionalitat de diferents grups d’insectes pol·linitzadors.

A dia d’avui, treballo esporàdicament com a educadora ambiental i em trobo a l’espera de començar el Màster en Biodiversitat impartit per la Universitat de Barcelona (UB).

Pots contactar amb mi a través de LinkedIn.

Seccions: Artròpodes

2 pensaments a “Irene Lobato Vila: Biografia”

Comentaris / Comentarios / Comments:

