Maribel Sancho Martínez: biografia

MARIBEL SANCHO MARTÍNEZ, Redactora de All you need is Biology

Foto equip

Graduada en Biologia per la Universitat de les Illes Balears (UIB).
Des de sempre m’ha interessat i apassionat el món que ens envolta, però va ser al institut quan realment vaig trobar la meva passió: el món microscòpic. A partir d’aquell moment, vaig descobrir unes formes de vida molts diferents a les que coneixia i vaig compendre que aquell món tan petit podia aportar-me grans coses.
Vaig graduar-me en biologia per la Universitat de les Illes Balears (UIB), centrant-me sempre en la vessant microbiològica. Vaig realitzar el meu treball de fi de grau sobre els vectors microbiològics per la teràpia gènica i la meva formació complementària està centrada en ampliar els meus coneixements sobre microbiologia.
Si estàs interessat, pots contactar amb mi a través de Twitter o LinkedIn.
Seccions: Microbiologia i parasitologia.

Un pensament a “Maribel Sancho Martínez: biografia”

Comentaris / Comentarios / Comments:

