Guillem Santamaria Motis: biografia

GUILLEM SANTAMARIA MOTIS, Webmaster a All you need is Biology

GuillemDes de ben petit m’ha apassionat l’exploració del medi marí, unes simples ulleres i un tub em descobrien noves experiències en cada capbussada. Aquesta passió em va portar a centrar els meus estudis en la biologia marina, primer graduant-me en Biologia (UB) i a fer el màster en Oceanografia i Gestió del Medi Marí (UB). La formació complementària als estudis universitaris també ha estat enfocada cap al món marí i al comportament animal.

Actualment estic començant la meva tesis doctorat en el qual avaluo la utilització d’observatoris marins cablejats en l’estudi del comportament i els ritmes de les comunitats de peixos i la seva relació amb les condicions de l’ambient que els envolta.

Paral·lelament sóc Dive Master i m’estic preparant per realitzar el curs d’instructor de submarinisme. Pots contactar amb mi a través de LinkedIn.

2 pensaments sobre “Guillem Santamaria Motis: biografia”

Comentaris / Comentarios / Comments:

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.